събота, 30 юни 2012 г.

Парк, пица, снимки и чуденки

След поредната доза играчкосътворяване, реших да си почина в парка, като направя снимки на творенията и похапна пица. Не успях да снимам пицата, защото я изядох преди да успея да го направя. Чуденките в заглавието на поста идват от видяното на сайта на Пуфанка видео от youtube. Хм, как ли се качва тука филмче?!
Я да пробвам и аз, да видя какво ще стане!



В деня, в който празнуват всички "различни" - поздрав с любимо парче за всички, които са достатъчно шарени или пък са си просто такива, каквито са! :)
Аааа, да...снимките....това съм аз, след като изядох пицата. И днес празнувам, защото ми се празнува по принцип :)

Останалите снимки ще видите в следващите постове, защото ако ги сложа тук, после за какво ще пиша?

2 коментара:

  1. Определено си успяла с клипчето и парчето. Любимоооо ... Благодаря за поздрава, искрено и лично! А за пицата, не личи изобщо, че си я изяла ...

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря, че ме просветли за клипчетата :) Много обичам U2, а Мерито внася страхотна енергия с изпълнението си. Всеки път, когато слушам тази версия на песента, настръхвам. Пък и текста си е супер, само повечко хора да можеха да го осъзнаят :)

    ОтговорИзтриване