неделя, 26 август 2012 г.

Мече с лъвско сърце

Последното попълнение се роди през август и съответно има Лъвско Сърце :)
Правено е по това описание: Малко Мече
За преждата си знаете - любимата акрилка "Мимоза" и кука № 2, пълнеж - силиконов пух, ръст - огромните 12 см.
За първи път използвам различно прикрепване на лапките, така че Мечо може да си ги движи - стои, седи и изобщо е готов за подвизи. Все още не съм измислила "БГ начина" да си движи и главата, т.е. все още измислям решение на проблема с шплентовете. Не че е голям този проблем, има ги по някои магазини, въпросът е с какви подръчни средства от домакинството биха могли да бъдат заменени :)




























 Когато се роди нещо такова, няма начин човек да не се влюби в него, даже и да не иска :) Аз определено не исках....ама факт - влюбена съм! :) (Божее, колко лесни сме жените, дай ни едно мече и ни гледай акъла!)

Между другото да вметна, че пъстро-лилавата зимна шапка от предишната неделя е готова, има си и шалче към нея, но Мъжката част категорично отказва да ме снима с тях посред лято, нищо че обещах да съм по бански досущ като Онези Манекенки, дето са по бански и с огромни зимни шапки, вследствие на което получих едно "да, да!" с интересна интонация...очевАдно не ставам за Манекенка по бански със зимна шапка и шал :))))) Ще се наложи да се чака Зимата, няма как!

1 коментар: